Saturday, May 23, 2020

HOTAS

Nohát, nem tudom, hogy a harcra termettségen segít-e majd egy botkormány, erősen remélem, de gondolom főleg a gyakorlat fog segíteni. :) Szülinapomra megajándékoztam magam egy Thrustmaster HOTAS One-val, kb. az egyetlen xbox-os botkormánnyal. Mintha olvastam volna, hogy valami előtéttel komolyabb cuccok is ráköthetők, de valami nagyon periférikus hack-elésről láttam csak említésszerű infót. Ráadásul azok (Saitek) már dupla ennyibe kerülnek és ez sem olcsó. Kicsit bizonytalan is voltam, de kb. egyszer élünk és jól érezni magam azért nem rossz dolog. :D Viszont ez az alábbi Arena vagy CQC felvétel azért kiábrándító... Kb. nem figyelek egy halom dologra, amire kellene... Mintha a sziklák kötnétek le, a radar meg mindegy mit mutatna... Kíváncsi leszek ez mennyit fog változni.



Másfél hét után megint jutott pár órányi játék, megint hadműveleti küldetéseket toltam, ez alább egy érdekes hely, valamennyire látványos. Elrakom emlékbe. :) Ha úgy nézem, most kb. ez a legnagyobb élvezeti értéke a játéknak, hogy ilyen szépen repülgetek, illetve valamennyire látványos díszletek előtt... Azért ez kicsit elgondolkodtató.


No comments:

Post a Comment