Friday, May 8, 2020

BGS

A héten indult egy olyan esemény, ahol két szövetséges tábor egyet-nem értése miatt az egyik belekezdett egy "undermine" akcióba, megpróbálja gyengíteni a másik befolyását. Előtte tárgyaltak, egyezkedtek, mert történtek egyezség-szegések, de nem jutottak dűlőre. Emiatt arra jutottak, hogy akkor odacsapnak. Ez tetszett - persze lehet, hogy mivel ezt egy forrásból tudom, meg vagyok vezetve itt is, mint a való életben - mert komolynak látszott a viselkedése a résztvevőknek, abból a szempontból is, hogy időt szántak a megegyezésre, de nem voltak restek erőt alkalmazni a képviselt értékrend védelmében.

Beszálltam a magam eszközeivel ebbe (BGS - background simulation), küldetéseket tolok a támogatandó és küldetéseket discard-olok a lehúzandó frakcióknak. Asszem 60% körüli volt vasárnap a befolyása a kérdéses egyesülésnek egy adott rendszerben, amit naponta 6-9%-kal tudunk most csökkenteni. Izgalmas. :) Az is, hogy hozzájárulok egy közös célhoz, amivel ránézésre egyetértek, kb. gyakorlom a virtuális demokráciát :D valszeg kapcsolatok is erősödnek, meg maga a játék is komolyabb, felelősségteljesebb, bátrabb vonalat húz most.



Többször kilőttek, pedig solo-ban nyomom, de a küldetésekre ráakasztottak NPC veszélyforrásokat. Egy vízszállítós küldinél pl. második nekifutásra már tudtam, hogy a célrendszerbe érkezve azonnal várni fog valami kalóz, így rögtön gyorsítottam és a keringési síkon kívülre mentem, így a "hipertérből" kivétel (interdiction) csak később jött, nagyobb sebességnél és az már nem gond, az ASPX van annyira fordulékony, hogy ezeket kivédjem.

Szokom egyre jobban a repülést is, nyilván, ez a titka az egésznek (mindennek?), hogy sokat csinálja az ember, akkor lesz benne jó... Ez az xbox kontroller ugye rosszabb, mint bármilyen egy joystick, halál kicsik az analóg botjai, nehezen tudom elképzelni azt az érzékeny használatot, amit egy stick-kel meg lehet oldani. Mégis volt már pár helyzet, ahol nem digitálisként használtam, tehát nem toltam ki a szélére, hanem folyamatosan mozgatva tudtam dokkolni. Engem is meglepett... :) Meg párszor már kikapcsoltam a flight assist-et, és egyáltalán nem volt félelmetes... :D Olyan, mintha biztonságérzetet veszítene az ember, legalábbis nekem, de valójában csak más szabályok alá kerül... Na mindegy, jó móka. :) A videón épp a vízes küldihez találtam H2O-t, a franc sem gondolta, hogy olyan kevés helyen van ez kereskedelemben...


A negyedik nnap végén olyan laza lettem, hogy egy felszíni landolásnál kapcsoltam ki a flight assist-et. Aztán rájöttem, hogy itt van gravitáció is... Na, az szép volt. :D 1m kredit bánta.

No comments:

Post a Comment