Friday, June 12, 2020

Open

Régen nem nyúltam a játékhoz, ezen a héten szerdán szedtem elő megint (jó, mondjuk 2 hetet hagytam ki), de ez most jól esett és újra elkezdtem lelkesedni. A HOTAS-nak van azért egy varázsa, jobb az irányítás, talán mert nem egy hüvelykujj mozgásán múlik, és mert nagyobb a szabadságfoka is: nem kell a jobbra-balra fordulás és oldalazás között külön gombbal váltani, hanem elérhető mindkettő egyszerre. Szoikni még kell, de sokkal jobb érzés így mozogni.

Sokmindent nem csináltam, NPC kalózokat leszedtem párat, próbálgattam milyen a kezdő harc és hát nem izzasztott meg. Open-ben leszek eztán szerintem mindig, sokkal jobb kihívás, ösztökél, hogy fejlődjek. Legutóbb Shinrarta Dezhra-n egy ganker szépen kivett és kilőtt, (TheVanillaAce), de röhögtem rajta. Izgalmas feladat ilyeneket megúszni. Azt sem tudtam mi történik (elfelejtettem felvenni, Ági már várta, hogy menjek aludni), de kb. mintha össze-vissza forogtam volna, nem tudom, a thrustereket lőtte ki egyből?

A koalíciós háború eléggé a végéhez közeledik, oda most nem néztem be, túl nagy volt a kísértés a repülgetéshez. A kiosztást is be kell még lőnöm, meg van pár dolog, amit nem értek, pl. a fighter crew miért nem jön velem, ha aktív... :D

Közben zajlik a közösségi élet, kijött hirtelen a következő fizetős DLC-hez egy előzetes (Odyssey), kiadták a Flee Carrier update-t, ami még kicsit bugzik, meg a lehetőségeket kicsit még nem használták ki a funkcionalitásban.

De engem eléggé leköt a kezdők repkedése, asszem a mérnökölésre megyek rá most, valszeg kéne egy Diamondback Explorer felhúzva A-s modulokkal, aztán elmenni a Guardian FSD booster-ért és összeválogatni, hogy milyen mérnököktől akarok blueprint-et szerválni. Az egy jó kis túra lesz. Ott lesznek majd a Ram Tah küldetések is, az is jónak látszik. Nem tudom pénzre mennyire lesz szükségem, remélem nem igazán, most van 100+ millió, ebből bőven kijön (talán) egy DBX és más most nem kell. Meg is nézem... na, egy ilyen jó lenne, ez 14-ből megvan, kis helyen le tud szállni, alapból ugrik majdnem 30LY-t, úgyhogy uccu neki! :)

A Fleet Carriewrek egyáltalán nem érdekelnek, a sok pénz sem, csak a rebuy-ra legyen elég, a harcban kéne fejlődnöm, meg a hajókat akarom kikisérletezni, hogy melyik fekszik nekem. Bányászás egyáltalán nem izgat. Érdekes, hogy sokan mennyire rá vannak izgulva a nagy haszonra (LTD bányászat), nem tudom miért jó az, ha sok pénze van az embernek, amikor még rendesen kis hajóval sem tudok repülni... Szóval az FC update után a jó lelőhelyek újra lettek osztva, így ment a nagy siránkozás/izgalom, hogy hol lesz új aranybánya. Persze órákon belül megtalálták, ez a kép ehhez készült:


Meg persze a bányászathoz jön ez a mém is:


A dokkolás témához (tényleg, HOTAS-sal a dokkolás is menőbb):



Egy ilyen esetem meg nemrég volt, amikor benéztem a több g-s bolygót és túl gyorsan ereszkedtem... Na, akkor szorítottam az izmaimat, hogy oda ne kenjem... :D


Ez meg csak úgy, az Odyssey trailerhez...


Ami ez volt, meg még alatta az egyik első, plusz az FC:




No comments:

Post a Comment