Tuesday, April 28, 2020

Tawilo

A felfedezés után tudtam, hogy az SSL Interstellar PLC-nek akarom leadni az adatokat, hogy támogassam Őket, mert szimpatikus közösségnek látszanak eléggé. Először a játék 5 éves évfordulójára kiadott "infografikán" láttam a nevüket, miszerint ez az a frakció, amihez a legnagyobb népesség tartozik, ha az irányított rendszereket nézzük. Amennyire látom, ezt normális, barátságos, felelősségvállalásos irányítással, elég szervezetten hozták össze.

No mindegy, szóval ez a rendszer volt már a felfedezés végén a vágyott cél és elég jó érzés volt bedokkolni Saavedra Dock-on. Aztán kiderült, hogy nem itt, hanem az SSL "rászorulóbb" állomásain, úgyhogy tekertem még vagy 5-600 fényévet és leadtam. Közben megjött az első Elite rangom is... :O Arról hallottam, hogy régebben sokkal nehezebb volt ezt összehozni, de tényleg nem hittem volna, hogy nettó egyszámjegyű napnyi játékidő után ilyesmi bárkinek összejön, legalábbis a felfedezésből. A harci Elite rang most is kihívás mindenkinek, ott az is számít, milyen rangú hajót lő ki az ember... :)



Brutál egyébként, hogy elszoktam a dokkolásoktól... Kész para volt, egyáltalán nem éreztem, hogyan tekerjem a kormányt, hogy egyszerűen odataláljak a landing pad-hoz. Néhány után visszatért a készség, de csak néztem, milyen ügyetlen kezdő vagyok. Végülis tényleg. :)



Ki akarom próbálni az open módot, érdekel, milyen alakokkal van benépesítve az xbox univerzum, meg azért tapasztalatszerzésnek is jó. Amiatt aggódom, hogy a felfedező adatokat jól elveszthetem, ha jófejségből leszednek, de majd meglátjuk. A mérnököket is játékba kéne hoznom, fel kéne tápolni a Cobra-t, meg egy ASPX-et, hogy kezesebb legyen, meg sokat repkedni, hogy jobb pilóta legyek. A felfedezés most nem vonz, a kereskedést és a bányászatot is be kéne gyakorolnom, mati gyűjtés, felszíni bányászat... Csempészésről nem is beszélve, vagy a Thargoidokról... :)

No comments:

Post a Comment