Tuesday, April 21, 2020

R2R

Na, lassan vége ennek a 'Road2Riches' körutnak, ahol a már ismert, értékes bolygók vannak útvonalra optimalizálva és nincs más dolgom, mint egy akármilyen hajóval végigszkennelni őket. Azért számoltam a rendszereket erősen, nem egy izgi dolog, ráadásul stresszes is, mert egy nagyobb koccanással kidobom a kukába az egész időt, amit ezzel töltöttem - mivel a hajóval a felfedezési adatok is vesznek... Úgyhogy letettem már így a vége felé arról, hogy kipróbáljak dolgokat. De nem bánom. Nyilván a nagy része tényleg egyforma volt, de akadtak emlékezetes helyek, ahova lehet, hogy csak úgy, visszamegyek még, pl. az a nagyon nagy gyűrűs csillag érdekel a CT Ceti rendszerben... És eddig egy fekete lyukkal vagy más erősebb turista látványossággal sem találkoztam... Az kulün menet lesz, már előre élvezem. Kiderül majd mennyire a fejemben játszom ezt a játékot, még 3-4 óra és leadom az adatokat, aztán vissza a bubiba, kicsit össze-vissza repkedni...

Fel kellene hajtani valamilyen jó passenger-konstellációt, ahol feltolva a reputációt, jól lehetne pénzt keresni, kb. a lelőhelyek kihalása vagy más veszély nélkül... Kalózok csak nem akarnak megállítani utasokért... :O

Meg bele kéne jönni jobban a repkedésbe, mert még iszonyat óvatos vagyok szerintem, meg persze a bányászatot is be akarom gyakorolni, meg az egészet online lenne jó csinálni, a mérnököket is ki akarom maxolni, úgyhogy vannak tervek.

Remélem célba érek nemsokára és meglesz az az 5-600 millió, amiért ezt az egész körutat csináltam...


No comments:

Post a Comment