Thursday, March 19, 2020

Landing gear

A viszonylag egyhangú szkennelős pénzgyűjtés út alatt néha elhatalmasodik rajtam, hogy csináljak mást is, tipikusan hogy leszálljak valahova, legalább szokom az irányítást is, mert a bolygóhoz repkedésben kb. nem sokminden van (mostmár) nekem...

Néha kicsit megszívom, de szerencsére csak kicsit, tudom, hogy könnyen elveszhet a pár hétnyi munka és még ez is rosszul esne, nemhogy sokkal több. Ez egyszer jelentette azt, hogy dimbesdombos kövön az SRV-vel nem tudtam visszaállni pontosan a hajó alá. Illetve valszeg tudtam volna, de nem sikerült pontosan eltalálnom a pozíciót, ezért nem szippantott fel...



Nézem, milyen lehetőségek vannak és más már nem maradt (meg mert még nem olvastam el a manulat...) megnymtam a 'Dismiss ship' gombot... Izgi volt látni, ahogy felemelkedik a hajó és otthagy... :D Persze vissza lehet hívni. Gyorsan le is szállt, de kicsit távolabb, viszont úgy, hogy alig találtam meg az utat, hogy alá tudjak bújni, mert mindig beakadt a kocsi feje a hajó aljába... :D

Ilyen izgalmak érnek... :) Szerencsére tényleg izgalmas - nyilván egy év múlva már nem lesz az - mert megvan az érzés, hogy kint vagyok a sötétben egyedül és van vesztenivalóm.

Egy másik állomáson meg a dokkolt hajóbol szálltam ki SRV-vel, aztán arról nem is beszélek, hogy eltűnt a hajó (kb. elkezdett repkedni - gondolom az állomás telítettsége miatt felszállt és adott másnak helyet, bár solo-ban vaoltam, úgyhogy hagyhatta volna az egészet békében... De ami szép volt, hogy beakasztottam az SRV kerekeit a rámpa korlátjába... :D



A self destruct segített és szerencsére a felfedezési adatok csak a hajó eldurrantásakor vesznek el, úgyhogy kis pénzt buktam...

Alább meg a video az igen óvatos leszállásról. Nem mintha érdekelne bárkit is, aki játszik ezzel a játékkal, valszeg magamnak csinálom ezt az egészet. :)



No comments:

Post a Comment